Αναζήτηση
Μετάφραση
Ενημέρωση

In: Τελευταία Νέα

In: Τελευταία Νέα
Υ.ΠΑΙ.Θ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
-
08-07-25 Σοφία Ζαχαράκη: Με προσεκτικά βήματα σχεδιάζουμε το νέο Λύκειο και το Εθνικό Απολυτήριο – Κεντρική κυβερνητική επιλογή να προχωρήσει με διάλογο, επιστημονική τεκμηρίωση και πολιτική τόλμη – 25 Ιουλίου η ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ
08-07-25 Σοφία Ζαχαράκη: Με προσεκτικά βήματα σχεδιάζουμε το νέο Λύκειο και το Εθνικό Απολυτήριο – Κεντρική κυβερνητική επιλογή να προχωρήσει με διάλογο, επιστημονική τεκμηρίωση...
-
08-07-25 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για απόσπαση μονίμων εκπαιδευτικών στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Δ.Ε.ΔΗΜ.Ω.Σ.)
08-07-25 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για απόσπαση μονίμων εκπαιδευτικών στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Δ.Ε.ΔΗΜ.Ω.Σ.) Η Διοικούσα Επιτροπή Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων (Δ.Ε.ΔΗΜ.Ω.Σ.) δημοσιεύει την υπ’ αριθ. 18/ΔΕΔΗΜΩΣ/08-07-2025...
-
08-07-25 Χρήσιμες πληροφορίες για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού
08-07-25 Χρήσιμες πληροφορίες για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού 1. ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ (Μ.Δ.) ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 2025 ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΤΟΥΣ 2025 ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ...
Το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, σε συνεργασία με την Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), διοργανώνει στην Κόρινθο τοΠανελλήνιο Συνέδριο“Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό και Ηλεκτρονική Μάθηση 2.0”,στις 26 και 27 Μαρτίου 2016. Το Συνέδριο αυτό αναμένεται να παρουσιαστούν ερευνητικές εργασίες, αναπτυξιακά έργα, αναλύσεις και μελέτες που αφορούν στις πολλαπλές πτυχές του πεδίου τηςΗλεκτρονικής Μάθησης δεύτερης γενιάς.
Η εγγραφή και συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι ελεύθερη. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την οργάνωση και το πρόγραμμα του Συνεδρίου υπάρχουν στο δικτυακό τόπο
http://eprl.korinthos.uop.gr/eloer2016
Αφίσα Συνεδρίου | ![]() |
Αίτηση Εγγραφής στο Πανελλήνιο Συνέδριο “Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό και Ηλεκτρονική Μάθηση 2.0” | ![]() |