Αναζήτηση
Μετάφραση
Ενημέρωση
In: Τελευταία Νέα
In: Τελευταία Νέα
Υ.ΠΑΙ.Θ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
-
17-10-24 Συμπληρωματική προκήρυξη για τον καθορισμό διαδικασίας επιλογής διδακτικού προσωπικού στις Σχολές Μαθητείας Υποψηφίων Κληρικών (Σ.Μ.Υ.Κ.) του Ν. 4823/2021 (Α΄ 136), όπως ισχύει
17-10-24 Συμπληρωματική προκήρυξη για τον καθορισμό διαδικασίας επιλογής διδακτικού προσωπικού στις Σχολές Μαθητείας Υποψηφίων Κληρικών (Σ.Μ.Υ.Κ.) του Ν. 4823/2021 (Α΄ 136), όπως ισχύει Δείτε το...
-
15-10-24 Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025
15-10-24 Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025 Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος...
-
15-10-24 Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025
15-10-24 Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025 Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος...
Η Διεύθυνση Π.Ε. Λακωνίας δια της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων σε συνεργασία με την κ. Κακούρου – Χρόνη Γεωργία, Μουσειολόγο-Ιστορικό Τέχνης, θα πραγματοποιήσει και δεύτερο επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο με το ίδιο θέμα:
«Ο δυναμικός διάλογος Μουσείου και Σχολείου.Να μπω ή να μην μπω στο Μουσείο».
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στη Νεάπολη Λακωνίας στο Μουσείο Ναυτικής Παράδοσης την Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017 και ώρα 17.00-20.00μ.μ.
Η παρουσίαση θα είναι βιωματική, τα τμήματα ολιγομελή (έως 20) και ως εκ τούτου παρακαλούμε όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να συμμετάσχουν, να συμπληρώσουν σχετική αίτηση αποκλειστικά ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε. Λακωνίας στην αντίστοιχη ανάρτηση μέχρι την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2017.
Στους/στις συμμετέχοντες/ουσες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης του σεμιναρίου.
Πρόσκληση συμμετοχής σε επιμορφωτικό σεμινάριο στη Νεάπολη του Δήμου Μονεμβάσιας | |
Αίτηση Συμμετοχής στο σεμινάριο |